Ir al contenido principal

El circu eleutoral.

Cuando hai eleiciones millones de persones voten. Hailos, de xuru, que lo faen porque viven del sistema y ye lóxico que quieran caltenelu. Estos son los que tan nos aparatos de los partíos políticos, sindicatos, los diputaos, los senadores, los conceyales, los miembros de los estremaos gobiernos (centrales, federales, regionales y autonómicos), los altos cargos de les Alministraciones, que tan ehí porque los pon el partíu  y pue que los parientes de tolos anteriores, sobre too si viven d'ellos. Como digo, estos ye lóxico que vayan votar,  pues que'l sistema siga funcionando como lo fae, ye la única manera que tienen de salir p'alantre, ye, como persabemos, el so "modus vivendi". Otros que tan bien interesaos en qu'esto siga asina, y, por eso, tamién ye fácil que vayan a les urnes cuando hai eleiciones, son los de la clas esplotadora, pues esti sistema, qu'ellos llamen "democráticu, ye'l que-yos garantiza que puean siguir medrando a costa del trabayu de los demás. Toos estos a los que toi acabante de referime, como dicía, ye oxetivamente lóxico que vayan votar, pues nello va-yos, lliteralmente, la vida; las disapaición de les eleiciones o, como-yos presta dicir, "la democracia", como métodu pa escoyer a quienes van ocupase de caltener el sistema económicu, lleva a la falta de seguranza; y eso nun-yos convien pa nada. Con esto quiero dicir que si pasara dalgo paecio a lo que ta pasando en Tailandia, a l'actual casta política acabaríase-yos el "chollu·, pues sedríen otros (otra casta) los que se fadríen col poder; y pa la clas capitalista, sedría un gran incomeniente, pues anque'l sistema económicu ta garantizáu, igual yá nun tienen el mesmu tipu de control y, claro, acábase cola engañifa del "sistema democráticu" que tan bien-yos vien. Poro, ¡viva la democracia!
Dempués d'estos tan los que voten porque creen nel sistema, porque creen que esto ye una "democracia", porque piensen que votando puen camudar dalgo, escoyer al que manda y coses asina. Estos, y por referime solo a España, hailos a millones; y la únca esplicación que veo pa xustifcar el so comportamentu -¡y encima, nesti país, voten al PSOE, PP, IX, UPyD, etc, etc!- ye que nun tienen espíritu críticu, nun saben historia, nun tienen memoria o son unos conformistes del tipu de "y, entós ¿qué facemos? ¿Nun ye esto, según mos dicen, lo menos malo?" Esta xente nun ve o nun quier ver que, dende que tenemos "democracia" n'España (1):
- la clas trabayadora nun fizo otra cosa que perder derechos llaborales (un exemplu, a ca axuste llaboral, ensin esceición, les condiciones de los despidos empeoren pa los trabayadores y ameyoren pa los empresarios: dicho n'otres pallabres, ca vegada ye más barato, más fácil echar a un  trabayador a la cai). - las clas política ca vegada ta más corrompía.
- pasamos delles crisis económiques, col costu n'emplegos, salarios y toles demás llaceries que traen consigo y que, pa munchos, yá nun ameyoren nunca.
- los partíos políticos anecíen en dicir y facer siempre lo mesmo con tal de siguir nel poder.
- nun hai estremamientu dalgunu ente'l PP y el PSOE (los dos -en realidá tolos partíos del arcu parllamentariu- aceuten dafechamente el capitalismu).
- tolos partíos políticos reconcen que los que manden son los "mercaos", pues la política económica faese d'acordies colo qu'estos esixen, o seya, según lo que manda xente que nun se presenta a les eleiciones. La babayería d'esta xente nun conoz llende, pues viendo, y de xuru padeciendo, lo que ta pasando, ellos siguen igual, creyendo que votando y diendo a manifestaciones y poniéndose en fuelga unos díes al añu, dalgún día podrá camudase dalgo.
Va tiempu, saqué una semeya a una "pintada" en Lisboa que dicía "A arma e o voto do pobo". Dalgo enforma estremao del principiu burgues-capitalista de que el voto es el arma del pueblo.






(1) N'otros países pasa igual, anque lleven más años de "democracia". ¿O ye qu'eso de los "mini jobs" n'Alemania ye un trunfu de los trabayadores? ¿o nun va yá bien d'años que'l SPD'aceuto'l capitalismu?

Comentarios

Entradas populares de este blog

Yoani Sánchez: Abanderada del capitalismo.

Yoani Sánchez publicó en El País del 3 de julio de 2016 un artículo titulado "El rinoceronte blanco", en el que, entre otras cosas, decía: " El mercado de lo inanimado también incluye las ideologías. Exploradores de las utopías quebradas, militantes antiglobalización, que quieren retratarse junto a los despojos de lo que no funcionó. En lugar de adquirir una reliquia de alguna tumba saqueada o bailar una danza alrededor del fuego, estos buscadores de quimeras políticas llevan una camiseta con el rostro del Che Guevara, se compran en algún mercadillo la gorra verde olivo que popularizara Fidel Castro o se sacan una foto sonrientes al lado de la momia de Lenin. Vienen por miles a nuestras tierras a desenterrar aquello que el tiempo y la vida han descartado. Intentan revivir un rinoceronte blanco que alguna vez corrió en las praderas de nuestra cultura y del vasto espacio de nuestra identidad. Lo traen de vuelta armado a pedazos, cosido torpemente cada miembro y adultera...

Juan Claudio de Ramón: ¡Vaya consejo que das!

El viernes 15 de enero, alguien llamado Juan Claudio de Ramón, ensayista por toda referencia, escribía un artículo en El País titulado "Un consejo para el P$o€" (los arreglos en las letras, geniales se los mire por donde se los mire, son copiados de no me acuerdo donde). A la vista del pretitular del artículo, donde se decía "Los socialistas pueden poner un alto precio a la cooperación con el PP", estaba claro por donde iría el consejo: nada de pactar con Podemos y echarse en brazos del PP, al que, por supuesto, habría que exigir un alto precio. Conociendo al P$o€ y al periódico donde se publica el artículo, el consejo no suena a nada extraño y hasta parece superfluo: ante la "amenaza" de Podemos ¿qué otra cosa cabe sino la gran coalición? El artículo empieza con uno de los lugares comunes sobre el que más insiste la burguesía: vivimos, en la España constitucional de 1978, "el período de mayor libertad, prosperidad y justicia social de nuestra histor...

Alicia González y un editorial de "El País" o el despotismo ilustrado.

El miércoles 31 de agosto de 2016, El País publicaba un artículo (ellos lo llaman "análisis") firmado por Alicia González y titulado ¿Quién teme al TTIP? y un editorial con el título "El TTIP no es el problema". Por su interés, transcribo los párrafos que voy a comentar y que ponen de manifiesto lo que Alicia y el autor del editorial entiende por "democracia" y "populismo", entre otras cosas. Dice Alicia: Nadie puede esperar concesiones significativas en una negociación de este calibre cuando se mezclan los procesos electorales por medio y las dos potencias europeas deben someterse al juicio de los electores a lo largo de 2017. El domingo era el vicecanciller y líder de los socialdemócratas alemanas, Sigmar Gabriel, quien declaraba la muerte de facto del TTIP. La Administración francesa, que nunca ha sido muy partidaria de los acuerdos de liberalización comercial, se sumaba ayer al rechazo al pacto. No nos explica Alicia por qué no se pueden esp...