Ir al contenido principal

El circu eleutoral.

Cuando hai eleiciones millones de persones voten. Hailos, de xuru, que lo faen porque viven del sistema y ye lóxico que quieran caltenelu. Estos son los que tan nos aparatos de los partíos políticos, sindicatos, los diputaos, los senadores, los conceyales, los miembros de los estremaos gobiernos (centrales, federales, regionales y autonómicos), los altos cargos de les Alministraciones, que tan ehí porque los pon el partíu  y pue que los parientes de tolos anteriores, sobre too si viven d'ellos. Como digo, estos ye lóxico que vayan votar,  pues que'l sistema siga funcionando como lo fae, ye la única manera que tienen de salir p'alantre, ye, como persabemos, el so "modus vivendi". Otros que tan bien interesaos en qu'esto siga asina, y, por eso, tamién ye fácil que vayan a les urnes cuando hai eleiciones, son los de la clas esplotadora, pues esti sistema, qu'ellos llamen "democráticu, ye'l que-yos garantiza que puean siguir medrando a costa del trabayu de los demás. Toos estos a los que toi acabante de referime, como dicía, ye oxetivamente lóxico que vayan votar, pues nello va-yos, lliteralmente, la vida; las disapaición de les eleiciones o, como-yos presta dicir, "la democracia", como métodu pa escoyer a quienes van ocupase de caltener el sistema económicu, lleva a la falta de seguranza; y eso nun-yos convien pa nada. Con esto quiero dicir que si pasara dalgo paecio a lo que ta pasando en Tailandia, a l'actual casta política acabaríase-yos el "chollu·, pues sedríen otros (otra casta) los que se fadríen col poder; y pa la clas capitalista, sedría un gran incomeniente, pues anque'l sistema económicu ta garantizáu, igual yá nun tienen el mesmu tipu de control y, claro, acábase cola engañifa del "sistema democráticu" que tan bien-yos vien. Poro, ¡viva la democracia!
Dempués d'estos tan los que voten porque creen nel sistema, porque creen que esto ye una "democracia", porque piensen que votando puen camudar dalgo, escoyer al que manda y coses asina. Estos, y por referime solo a España, hailos a millones; y la únca esplicación que veo pa xustifcar el so comportamentu -¡y encima, nesti país, voten al PSOE, PP, IX, UPyD, etc, etc!- ye que nun tienen espíritu críticu, nun saben historia, nun tienen memoria o son unos conformistes del tipu de "y, entós ¿qué facemos? ¿Nun ye esto, según mos dicen, lo menos malo?" Esta xente nun ve o nun quier ver que, dende que tenemos "democracia" n'España (1):
- la clas trabayadora nun fizo otra cosa que perder derechos llaborales (un exemplu, a ca axuste llaboral, ensin esceición, les condiciones de los despidos empeoren pa los trabayadores y ameyoren pa los empresarios: dicho n'otres pallabres, ca vegada ye más barato, más fácil echar a un  trabayador a la cai). - las clas política ca vegada ta más corrompía.
- pasamos delles crisis económiques, col costu n'emplegos, salarios y toles demás llaceries que traen consigo y que, pa munchos, yá nun ameyoren nunca.
- los partíos políticos anecíen en dicir y facer siempre lo mesmo con tal de siguir nel poder.
- nun hai estremamientu dalgunu ente'l PP y el PSOE (los dos -en realidá tolos partíos del arcu parllamentariu- aceuten dafechamente el capitalismu).
- tolos partíos políticos reconcen que los que manden son los "mercaos", pues la política económica faese d'acordies colo qu'estos esixen, o seya, según lo que manda xente que nun se presenta a les eleiciones. La babayería d'esta xente nun conoz llende, pues viendo, y de xuru padeciendo, lo que ta pasando, ellos siguen igual, creyendo que votando y diendo a manifestaciones y poniéndose en fuelga unos díes al añu, dalgún día podrá camudase dalgo.
Va tiempu, saqué una semeya a una "pintada" en Lisboa que dicía "A arma e o voto do pobo". Dalgo enforma estremao del principiu burgues-capitalista de que el voto es el arma del pueblo.






(1) N'otros países pasa igual, anque lleven más años de "democracia". ¿O ye qu'eso de los "mini jobs" n'Alemania ye un trunfu de los trabayadores? ¿o nun va yá bien d'años que'l SPD'aceuto'l capitalismu?

Comentarios

Entradas populares de este blog

Echenique, "Atarse los cordones" y los Círculos.

La Secretaría de Organización de Podemos lanzó la campaña "Atarse los cordones" (podría haberse llamado "Descubriendo el Amazonas", pero bueno), la cual viene precedida de rotundas afirmaciones sobre la necesidad de una la vuelta a los orígenes y de reactivación de los Círculos. Es una obviedad decir que esto trae su causa en que hay gente dentro de PODEMOS que piensa que el partido o el movimiento se ha ido alejando de esos orígenes y que los Círculos, como "alma mater", han ido perdiendo tal carácter. Entiendo que es así y, por eso, dentro de la campaña de "Atarse los cordones", aquí va lo que pienso en torno a los Círculos. Los Círculos son el punto de encuentro de la parte de la sociedad civil que se pone en movimiento con el propósito de transformar la realidad que viene impuesta por un sistema económico, el capitalista; y ello, en la medida en que a este la única libertad que de verdad le importa es la libertad de explotación de los seres

Sami Naïr: al sevicio de su amo.

El pasado día  15 de noviembre publicaba El País un artículo  de Sami Naïr titulado "Inmigrantes comunitarios". El autor comenta la reciente sentencia del Tribunal de Justicia de la Unión Europea que daba por buena una decisión del gobierno alemán sobre los no-derechos de una ciudadana rumana que solicitaba el acceso a los derechos sociales, pese a que rechazaba buscar un trabajo. Según Sami, esta sentencia servirá de justificación a una ley que parece va a aprobar el Bundestag que permitirá la expulsión de ciudadanos comunitarios que hayan perdido su empleo durante seis meses, a la vez que, vaticina el sagaz Sami, obligará a estos a aceptar cualquier condición laboral si no quieren ser expulsados del país. Todo lo cual, y alguna consideración más sobre los desastres de la política de austeridad impuesta por Merkel, lleva al articulista a lamentar el fracaso de la Europa social dado que "los europeos no han sabido ponerse de acuerdo sobre una base social mínima que permi

El capitalista Pedro Sánchez y los símbolos.

Muchos años después de aquel nefasto congreso en el que el P$o€, a iniciativa del abyecto Felipe González y de toda la camarilla que gobernaba el partido (salvo alguna honrosa excepción como la de Gómez Llorente), abandonara los principios marxistas, ahora empiezan, aunque sea tímidamente, a utilizar nuevos símbolos, quizá con vistas a ir olvidando progresivamente los antiguos símbolos. Ya había dejado de lado, incluso, lo de ser de "izquierdas". Pese a lo que todavía podía verse no hace mucho en algún escenario, eso de "Somos la izquierda", Sánchez ya había empezado a decir que eran un partido de "centro izquierda". Finalmente, ahora, a imitación de PODEMOS empiezan a introducir un corazón. De momento, todavía es "rojo", pero espero que no pase mucho tiempo hasta que podamos verlo verde o marrón o, simplemente, dejemos de verlo, desaparezca. Muy lentamente, los principios, parte del discurso y los símbolos parece que van por el camino de llegar